W dniu 10.12.2020 r. EUWT TATRY zorganizowało dla przedstawicieli samorządów warsztaty studyjne online o Lublinie. A to wszystko w ramach zadania publicznego z dziedziny turystyki pt. „Rozwój Szlaku wokół Tatr jako marki turystycznej” finansowanego ze środków Ministerstwa Rozwoju w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu turystyki w 2020 roku.
Miasto Lublin jest jednym z laureatów
projektu Polskie Marki Turystyczne, które inspiruje partnerów Szlaku
wokół Tatr w zakresie zarządzania marką turystyczną .
Ze strony Miasta Lublin spotkanie prowadził pan Krzysztof Raganowicz - przedstawiciel Lokalnej Organizacji Turystycznej Metropolia Lublin. W tej wirtualnej wizycie uczetsniczyło 16 osób, które realizują inwestycje, odpowiadają za utrzymanie infrastruktury rowerowej, uczestniczą w działaniach promocyjnych Szlaku. Dzięki udziału w spotkaniu osoby te podniosły swoje kompetencje oraz zdobyły wiedzę i doświadczenie na temat praktycznego zarządzania marką turystyczną na przykładzie marki Lublin.
Warsztaty studyjne zorganizowano w ramach zadania publicznego z dziedziny turystyki pt. „Rozwój Szlaku wokół Tatr jako marki turystycznej” finansowanego ze środków Ministerstwa Rozwoju w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu turystyki w 2020 roku.